Direktlänk till inlägg 15 mars 2011
Vad har Din verksamhet för hållbarhet?
Den oreflekterade resenärens tid är förbi.
Dagens och morgondagens resenärer är medvetna, de har full koll på sina val och ställer därigenom också högre krav på destinationen och dess innhåll.
Ta därför chansen och se över din hållbarhet redan idag,
så att du är rustad för att möta framtidens
alltmer medvetne besökare!
Välkomna önskar Angelica, Fredrik, Isolde, Kajsa, Karin, Nanna
Vårt motto KIMP-KML Kom Inte Med Problem - Kom Med Lösningen Nästa vecka har vi två stycken redovisningar, den första är en gruppuppgift i marknadsföring, den andra är en enskild projektplan. På gruppuppgiften kommer vi att opponera på vara...
Idag fick vi finbesök från MPI (Meeting professionals International). Närmare bestämt utav Maria Jacobsson som jobbar som Chapter Business Manager i Luxenburg. Vilken härlig tjej, energi som fullkommligt vällde ut i klassrummet. Maria som gick den ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|||
14 |
15 | 16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|||
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
|||
28 |
29 |
30 | 31 |
||||||
|